Nami Adası

Seul’ deki 3. günümüzde Güney Kore’ ye gitmeden internetten satın aldığımız tur ile Nami adası ve Seoraksan Milli Parkı gezisine katıldık. Turda sadece biz olduğumuz için özel araç ile sabah erkenden otelimizden alındık. Turu 1 Mayıs’ a denk getirmek zorunda kalmıştık. Güney Kore’ de tatil olması nedeniyle yolda çok fazla trafik vardı. O nedenle planda biraz gecikme yaşadık.

Adaya küçük tekneler ile geçiliyor. Tur rehberi, arabayı park ettikten sonra tekneye binebilmemiz için biletlerimizi aldı. Hava son derece güneşli ve sıcaktı. Biraz sırada bekledikten sonra tekneye bindik ve yaklaşık 10 dakika sonra adaya vardık. Ada çok eğlenceli, renkli ve şirin bir yerdi. Her yerde değişik aktiviteler vardı. Biz gittiğimizde Güney Kore’ nin ünlü pembe dizisinin de çekimleri varmış. Rehber bu da bizim yalan rüzgarımız diye ufak bir açıklama ile dizinin kendileri için ne kadar önemli olduğunu ve herkesin çok sevdiğini anlattı. Kalabalıktan da çok sevildiğini anlamıştık. Adada özellikle çocuklara yönelik farklı aktiviteler vardı. Ben de bir çocuk sayıldığım için hepsini inceledim 🙂

IMG_2558Adayı gezdikten sonra tekrar tekne ile geri dönüp arabaya bindik. Seoraksan Ulusal Parkı’ na gitmeden önce yemek molası verecektik. Geleneksel Kore yemeklerini tadabileceğimiz bir yere gittik. İsmini ne yazık ki not almadım. Yemekte balığın yanında kurutulmuş balık, yosun, baharatlarla tatlandırılmış çeşitli otlar ve kimchi vardı. Kimchi biraz acı olsa da denenmesi gereken bir lezzet. Gittiğimiz yerde ayakkabılarımızı dışarıda çıkarıp sedir gibi bir yer sofrasına oturarak yemeğimizi yedik.

Yemeğimizi bitirdikten sonra tekrar yola çıktık.

Fotoğraf Galerisi

Nami Adası” üzerine bir yorum

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.